Důkladně se seznámím s oborem vašeho podnikání, abych lépe porozuměl chování vaší cílovky. Budou mě zajímat i jednotlivé persóny a různé uživatelské scénáře. Jedině tak získám dostatek informací k tomu, abych pro vás mohl postavit základy vašeho projektu.
Proč analýzu klíčových slov potřebujete?
- Zjistíte, jak ve skutečnosti vaši potenciální zákazníci ve vyhledávačích hledají vaše produkty či služby a jak jim veškeré informace na webu správně naservírovat
- Díky analýze si také můžete snadno ověřit, jaký je skutečný potenciál SEO a jak z něj vytěžit maximum
Co ve skutečnosti díky analýze získáte?
- Obdržíte optimální seznam frází, díky kterým vaše cílová skupina hledá ve výsledcích vyhledávání váš produkt či služby
- Jasné informace o tom, na které vyhledávací dotazy nemáte na webu vstupní stránky (podklad po návrh informační architektury)
- Data, která vám pomohou určit v jakých segmentech je největší potenciál a tím tak splnit obchodní cíle
- Data, která vám poslouží zjistit potenciál trhu - tyto data lze využít v rámci PPC kampaní pro ověření poptávky
Výsledky mé práce
Jsem spolehlivý partner s viditelnými výsledky