SEO případová studie: Proces, ke kterému je třeba přistupovat s láskou

Také nechcete pořád číst o tom, jak zajistit růst, organickou návštěvnost a tržby? Jistě se jedná o důležitá témata, ale není to vše…

Přesně z toho důvodu jsem se tuto případovou studii rozhodl pojmout trošku jinak…

Nejde jen o reference, musí přeskočit jiskra

Když bych si dnes měl vybírat mezi dvěma nabídkami spolupráce, kde by první byla od klienta s kvalitní referencí, zatímco druhá od někoho, kdo ke svému projektu přistupuje poctivě, volba by pro mě byla jasná.

Moje zkušenosti z předchozích let mě totiž naučily, že nejde jen o mě, ale o to, jak bude spolupráce s klientem celkově probíhat – po jak dlouhé době reaguje, jestli je otevřený pravidelným brainstormingům a tak podobně. 

Protože pokud má mít vaše spolupráce nějakou úroveň, musí vám projekt sednout, dávat smysl a zkrátka by mezi vámi a klientem měla být určitá chemie.

I já pracuji na vlastních projektech a mám na starosti větší tým lidí. Na základě toho, co jsem se díky těmto zkušenostem naučil, si dovolím tvrdit, že nejde jen o to, abyste si našli parťáky v oblasti marketingu, ale hlavně takové lidi, kteří si budou připadat, jako že jsou součástí vaší firmy.

Jedině tak můžete docílit toho, že veškerou práci udělají na sto procent, což vám přirozeně přinese požadované výsledky.

Pro společný růst

Budou to dva roky, co jsem dostal nabídku od firmy Fleurop, abych jim pomohl v oblasti vývoje a marketingu, a už tehdy mi bylo jasné, že mám před sebou spoustu práce. 

V Česku tuto mezinárodní síť zastupují dvě dámy – Jitka a Tereza – které v nás od začátku vyvolaly dojem, že právě komunikace a vzájemná spolupráce bude to, co přinese rozdílné výsledky

Od začátku plně pod kontrolou

Velmi nás těšilo, že v oblasti SEO jsme měli celý projekt již na počátku kompletně pod kontrolou. Od vývoje e-shopu na míru až po obsahovou část, jako je analýza klíčových slov, návrh informační architektury a tvorba obsahu. 

Tento fakt nám velmi usnadnil spolupráci, nemluvě o tom, jak moc pro nás byla důležitá synergie s Jitkou a Terezou, se kterými jsme mohli veškeré věci aktivně probírat a udělat si společný pravidelný brainstorming. Což na počátku projektu bylo opravdu klíčové, abychom nastavili správný směr.

Vývoji se musíte věnovat s láskou

Není nic lepšího, než když se s klientem bez problému komunikuje a je mu jasné, že budování firmy zabere nějaký čas.

Už jen proto je nutné, abyste každý krok dokázali dělat s láskou. Uvědomit si, že každé špatné rozhodnutí, neuspěch nebo chyba sem patří a právě tyto aspekty jsou to, díky čemu se učíte a posouváte projekt vpřed.

Naší odměnou je příjemná, dlouhodobá spolupráce a spokojený klient, zatímco on dosáhne přirozeného růstu.

Fleurop návštěvnost
Organická návštěvnost od počátku spolupráce
Fleurop návštěvnost
Meziroční srovnání organické návštěvnosti 
Fleurop návštěvnost

Náhled reference klienta naleznete pod tímto odkazem – https://www.nextvision.cz/pribehy/seo-pripadova-studie-fleurop/

Připojte se k 1 824 marketérům, kteří dostávají každý měsíc zajímavé tipy a triky v rámci SEO a affiliate